• Akcja "Znicz"

• Akcja "Znicz" - do 27 października można przynosić znicze, które uczniowie zapalą na zapomnianych grobach oraz na mogiłach księży, grobie nieznanego żołnierza, nauczycieli spoczywających na zarębskim cmentarzu. Działanie to wpisuje się w akcję " Szkoła Pamięta". Uczymy pięknej polskiej tradycji obchodzenia w szacunku dnia Wszystkich Świętych. Chcemy pamiętać o Tych, którzy byli przed nami.

• "Szkoła pamięta"

• Już po raz drugi w naszej szkole zapraszamy wszystkich uczniów i nauczycieli do udziału w akcji Ministerstwa Edukacji i Nauki „Szkoła pamięta”. Podobnie jak w ubiegłym roku zachęcamy do realizacji ciekawych pomysłów upamiętnienia ważnych rocznic, wydarzeń i postaci historycznych oraz dzielenia się w mediach społecznościowych informacjami o zrealizowanych przedsięwzięciach z oznaczeniem #SzkołaPamięta. Finał akcji zaplanowaliśmy na piątek, 28 października br. Pokażmy, że pamiętamy!

• Laboratoria Przyszłości

• #laboratoriaprzyszlosci

W ramach projektu Laboratoria Przyszłości  otrzymaliśmy Drukarkę 3D, która została umieszczona w pracowni informatycznej. Na zajęciach w klasie 7 nauczyciel informatyki zapoznał uczniów z ogólną budową, działaniem, funkcjonalnością oraz zastosowaniem drukarki w praktyce. Udało się z sukcesem wydrukować projekt 3D – śnieżynki. Proces wydruku trwał 3 godziny i 45 minut. Uczniowie z trzech kolejnych klas mogli obserwować drukowanie podczas odbywających się zajęć.

• "POZNAJ POLSKĘ" - Małopolska

• Istnieją takie miejsca, które każdy Polak przynajmniej raz w życiu powinien odwiedzić, by móc poznać prawdziwie dziedzictwo własnego kraju. 19 października wczesnym rankiem z niecierpliwością oczekiwaliśmy na autokar. Nie mogliśmy doczekać się wyjazdu. Podróż do Częstochowy przebiegła nam bardzo szybko. Pierwszym miejscem było zwiedzanie Fabryki Zapałek. Z zainteresowaniem wysłuchaliśmy opowieści przewodnika, obejrzeliśmy film i wystawę. Na koniec kupiliśmy pamiątki. Następnie udaliśmy się na Jasną Górę. Mogliśmy pomodlić się przed Cudownym Obrazem i obejrzeć stacje Drogi Krzyżowej. Wreszcie usatysfakcjonowani i pełni wrażeń powróciliśmy do miejsca zakwaterowania, by wypocząć i zebrać siły na kolejny dzień czekających nas atrakcji.

"POZNAJ POLSKĘ" - Wyjeżdżamy do Krakowa

Nasze wrażenia po pierwszym dniu:

Na wycieczce jest bardzo fajnie, dużo się dzieje.

Jarek Żabiński

Najbardziej podobała mi się Jasna Góra, były przepiękne widoki, był czas na modlitwę, było ciekawie. Pan pilot był bardzo miły i była fajna atmosfera.

Amelka Nowotczyńska

Najbardziej podobało mi się zwiedzanie zabytkowego Muzeum Zapałek. Opowieść przewodnika była bardzo interesująca. Był czas na modlitwę i zwiedzenie klasztoru. Była bardzo fajna atmosfera, przyjemnie spędziłam tyle godzin jazdy.

Kinga Krajewska

Wycieczka była bardzo interesująca, atmosfera w autobusie było przyjemna i sympatyczna, a najlepszą atrakcją moim zdaniem było zwiedzenie Zabytkowego Muzeum Zapałek. Było ciekawie i z chęcią powtórzyłabym zwiedzanie tego typu zabytków.

Natalia Wilga

Moim zdaniem było najfajniej na Jasnej Górze, bo dużo zwiedzaliśmy I trochę się modliliśmy.

Paweł Niedzwiecki

W pierwszym dniu wycieczki najbardziej podobało mi się zwiedzanie Jasnej Góry, bardzo ciekawe było zwiedzanie klasztoru, mieliśmy chwilę na modlitwę i zobaczyliśmy OO. Paulinów. Oni mieli bardzo ładne białe szaty. Atmosfera była bardzo przyjemna, chociaż było troszkę głośno

Nikola Grabowska

Zobaczyliśmy dzwon kościoła i pomnik Jana Pawła II. Było bardzo fajnie.

Emilka Siemiątkowska

Na wczorajszej wycieczce szkolnej bardzo mi się spodobała Częstochowa. Byliśmy w Kościele i się chwilę pomodliliśmy. Zobaczyliśmy obraz Matki Bożej Częstochowskiej. Później obeszliśmy plac, a na koniec poszliśmy kupić jakieś pamiątki i pojechaliśmy do hotelu.

Paulina Koziatek

Na naszej szkolnej wycieczce bardzo mi się podobało, jak byliśmy w Kościele i widzieliśmy obraz Matki Boskiej Częstochowskiej. Widzieliśmy zakonnice, dzwon i armaty. Kupiliśmy też pamiątki. Było fajnie.

Faustyna Orzoł

Na wycieczce bardzo podobała mi się Jasna Góra. W głównej Świątyni było przepięknie.

Oliwia Kostrzewa

Na wycieczce bardzo podobała mi się Jasna Góra, a w szczególności pomnik Jana Pawła II. Bardzo zainteresował mnie film z pożaru w Fabryce Zapałek.

Ania Gąsiorowska

Najbardziej na wycieczce podobało mi się Muzeum Zapałek i pomnik Jana Pawła II.

Ola Duch

Najpierw pojechaliśmy do Częstochowy i zwiedziliśmy tam Muzeum Produkcji Zapałek. Potem pojechaliśmy na Jasną Górę. Na koniec przyjechaliśmy do hotelu, zakwaterowaliśmy się i zjedliśmy kolację.

Bartek Niski

Pierwszy dzień wycieczki był bardzo udany. Zwiedziliśmy wspaniałe miejsca pełne historii, jednak najlepsze było odwiedzenie Muzeum Produkcji Zapałek w Częstochowie.

Kamila Gleba

Wycieczka jest fajna, miejsca które odwiedziliśmy były ciekawe, pan przewodnik jest miły i zabawny, pokoje są wygodne a jedzenie dobre.

Karol Brzostek

Wycieczka jest super, zwiedziliśmy już Muzeum Fabryki Zapałek. Był tam pan, który opowiedział nam historię tej fabryki. Pan przewodnik jest miły i zabawny. Hotel do którego przejechaliśmy jest fajny, pokoje są wygodne, a jedzenie dobre.

Konrad Moszczyński

"Poznaj Polskę" - Kraków

Jesteśmy w mieście Kraka. Królewskie miasto przywitało nas serdecznie mnogością zabytków, niezwykłym klimatem, który poczuliśmy podziwiając panoramę miasta. Spacerując wzdłuż Bulwarów Wiślanych ruszyliśmy zwiedzić siedzibę polskich królów na Wawel. Tu zeszliśmy do podziemi, gdzie w kryptach spoczywają Królowie Polski. Odwiedziliśmy grób Pary Prezydenckiej. Następnie udaliśmy do Smoczej Jamy, gdzie według legendy zamieszkiwał smok. Przypomnieliśmy sobie legendę o wawelskim smoku. Rynek Główny zaprezentował nam perłę renesansu polskiego – Sukiennice, w których mieszą się liczne kramy z różnorodnymi pamiątkami, dziełami rzemiosła artystycznego i biżuterią. Niedługo potem odwiedziliśmy kościół Mariacki, wewnątrz którego znajduje się XV- wieczny drewniany ołtarz wykonany przez słynnego rzeźbiarza Wita Stwosza. Oprócz tego ujrzeliśmy jeszcze Ratusz, Bramę Floriańską, Barbakan, pomnik Adama Mickiewicza, najstarszy budynek Uniwersytetu Jagiellońskiego - a może ktoś z nas będzie tu zdobywał wiedzę?!. Spacerując uliczkami Krakowa, w tym słynną Franciszkańską, przy której znajduje się Okno Papieskie, klimatycznie zwieńczył naszą wycieczkę do siedziby polskich królów. Zmęczeni udaliśmy się na wyczekiwany posiłek w McDonaldzie i spacer po Kazimierzu. I tak nasz drugi dzień dobiegł końca. Pożegnaliśmy gromkimi brawami nasza Panią Przewodnik, która w ciekawy sposób przybliżyła nam historię naszej dawnej stolicy. Jesteśmy przekonani, ze przekazana nam wiedza na długo zostanie w naszej pamięci.

Zrobiliśmy 12 392 kroki. Prawda, że dużo? Ale daliśmy radę. Brawa dla Nas.

Chcąc na zawsze zachować wspomnienie tego wspaniałego miasta zadbaliśmy o zdobycie pamiątek z nim związanych.

Ciekawostka.

Współwłaścicielem hotelu Na Wierzynka był aktor Kazimierz Kaczor. Gośćmi hotelowymi było wielu artystów m.in. Edyta Górniak.

Pożegnaliśmy się z miejscem swojego pobytu.

3 dzień wyczieczki

Kopalnia Soli Wieliczka. Skarbem kopalni jest sól nazywana białym złotem. Poszukiwaczami byli nieustraszeni Wieliccy Górnicy.

Poznaliśmy dzieje kopalni od czasów legendarnych do chwil nam współczesnych. Zwiedziliśmy solny labirynt podziemnych korytarzy, które były pełne niezapomnianych opowieści. Podziwialiśmy niespotykane na powierzchni krajobrazy: solankowe jeziora, podziemne Komnaty, w tym niepowtarzalna Kaplicę św. Kingi. Widzieliśmy dawne narzędzia i maszyny górnicze oraz dawne metody wydobycia i transportu soli.

Żupa to inaczej kopalnia. Zwiedziliśmy Podziemne Muzeum Żup Krakowskich. Widoki były niezapomniane.

Kopalnię Soli Wieliczka odwiedzały sławne postaci m. in. Mikołaj Kopernik, Karol Wojtyła, Józef Piłsudski i inni. Na pamiątkę tych wizyt możemy podziwiać ich w rzeźbach solnych.

Wycieczka dobiegła końca. Żegnamy Małopolskę. Wracamy nieco zmęczeni, ale zadowoleni i pełni wrażeń.

Do zobaczenia

Nasze wrażenia z wycieczki:

Najbardziej podobała mi się Kopalnia. Dowiedziałam się bardzo dużo fajnych informacji.

Marysia Banul

Wstaliśmy dziś o 7.00, bo już o 7:10 było śniadanie. Spakowaliśmy się po śniadaniu i o 8:10 wyjechaliśmy do Kopalni Soli. Schodzenie niektórym sprawiło duży trud, ponieważ musieliśmy zejść 378 schodków, żeby pozwiedzać kopalnię. Oglądaliśmy tam różne eksponaty i wysłuchaliśmy kilka ciekawostek. Po 3-4 godzinach wróciliśmy na powierzchnię. Odwiedziliśmy sklepik z pamiątkami i ruszyliśmy w drogę.

Konrad Moszczyński

Rano wyjechaliśmy do jednej z większych kopalni soli w Polsce. W kopalni było bardzo ciekawie. Spróbowaliśmy soli kamiennej, dowiedzieliśmy się, w jaki sposób wydobywano sól w dawnych czasach, widzieliśmy również kilka pięknych kaplic i rzeźb wykonanych z soli kamiennej, słone jezioro pod ziemią, a także usłyszeliśmy legendę o Św. Kindze i legendę o skrzatach. Na zakończenie poszliśmy kupić pamiątki.

Karol Brzostek

Dzisiaj czyli 3 dnia wycieczki pojechaliśmy do kopalni soli w Wieliczce. Nasze zwiedzanie zaczęliśmy od pokonania 60 m w dół czyli 380 schodków , głębokość przerażała, ale wszyscy doszliśmy na dół. Nasza pani przewodnik po kolei przedstawiała nam historię odkrycia kopalni jak i historię prac wykonywanych w kopalni. Na ścianach i i suficie mogliśmy dostrzec sól, która była wszędzie ! Poznawaliśmy tradycje kopalni, byliśmy w kaplicach, w których górnicy modlili się po każdym wejściu do kopalni . Zostało nam już tylko muzeum , każdy już tylko siadał kiedy był czas, bolały nas nogi. Kiedy po wyjściu z muzeum zobaczyliśmy windę, każdy się ucieszył. Po kilku sekundach byliśmy już u góry.

Według mnie odwiedzenie kopalni było bardzo fajne, dowiedzieliśmy się paru ciekawostek o tradycjach panujących tam kilkaset lat temu. Warto było pojechać na wycieczkę!

Daniel Moszczynski

19 października wyjechaliśmy w trzydniową podróż po niesamowicie pięknych miejscach posiadających bogatą historię. Jako pierwsza odwiedzona została przez nas Częstochowa. Odwiedziliśmy Muzeum Produkcji Zapałek, które stosunkowo niedawno było jeszcze wykorzystywane. Poznaliśmy tam historię fabryki, a na końcu mogliśmy kupić pamiątkowe opakowanie zapałek. Kiedy dzień się już kończył wyruszyliśmy do hotelu ,,Na Wierzynka". To bardzo ładne miejsce godne polecenia. Następnego dnia wyruszyliśmy do Krakowa, a dziś czyli dnia ostatniego spacerowaliśmy w kopalni soli w Wieliczce. Podsumowując wycieczka była naprawdę świetna, wspomnienia z niej pozostaną z nami na długo.

Kamila Gleba

Dzisiaj zwiedzaliśmy kopalnię soli. Pani przewodnik oprowadzała nas i starała nam się dobrze przekazać informacje. Trochę bolały nas nogi. Kupiliśmy pamiątki i wróciliśmy do autokaru.

Paulina Koziatek

• #POZNAJ POLSKĘ - uczestniczymy w programie ministerialnym.

• Wniosek na 2 wycieczki po Polsce dla naszej szkoły, złożony przez p. Dyrektor, zdobył akceptację Ministerstwa Edukacji i Nauki. I tak uczniowie kl. 5-8 przez 3 dni będą zwiedzać Małopolskę: Jasną Górę w Częstochowie, Wadowice, Kraków, kopalnię soli w Wieliczce. Przed nimi 1100 km i zwiedzanie z przewodnikiem. Potem nocleg w hotelu, śniadania i obiadokolacje oraz czas na integrację. Wyruszyli poranną porą. 19-20-21 października będą w drodze. Opiekę sprawują nauczyciele: p. Ewa Muras, p. Maciej Bojarski, p. Justyna Kacprzak i p. Marianna Kobus. Życzymy bezpiecznej drogi i ciekawych przeżyć.

• Świętujemy DEN

• ​​​​​​​"Tak wiele już powiedziano o Dniu Edukacji Narodowej, o szkole, o pracy nauczyciela. Dziś w dobie Internetu nauczycielem może się czuć niemal każdy. Ale czy nim jest naprawdę? Nauczyciel to zwłaszcza ten, o kim nawet po latach możemy powiedzieć: "To dzięki Panu, to dzięki Pani ja dziś jestem inną osobą, lepszym człowiekiem." Nauczyciel, to ten , kto nie idzie przed nami czy za nami, ale kroczy obok nas. (...) Życzę Państwu nie tylko zdrowia i sił, które są konieczne, by podołać zadaniom i kolejnym obowiązkom , ale przede wszystkim przekonania, że wykonujecie wyjątkową, ważną pracę, której efekty czasami są widoczne dopiero po wielu latach".

Do tego dnia przygotowywano się sumiennie. Piosenki, tańce, wiersze, życzenia, Poczet Sztandarowy, niespodzianki w klasie i na szkolnym korytarzu. Pomagali nam rodzice i wtajemniczeni nauczyciele, którym bardzo dziękujemy. Ale warto było.

Piękne podziękowanie i bukiety kwiatów przygotowała Rada Rodziców. Motywujące słowa do p. Dyrektor i pedagogów skierowała p. Martyna Niksa, z-ca przewodniczącej RR.

Ten dzień jest okazją, by wyróżnić nauczycieli za całoroczną działalność: wyniki dydaktyczne i wychowawcze, osiągnięcia sportowe, przedmiotowe i artystyczne, konkursy, przygotowane piękne uroczystości szkolne, opiekę nad uczniami, organizację wyjazdów i wycieczek, działalność wolontariacką, współpracę z rodzicami, zaangażowanie w wypełnianie codziennych obowiązków i dbałość o bezpieczeństwo. Nagrody otrzymali nauczyciele: Maciej Bojarski, Marta Burlińska, Agnieszka Chmielińska, Justyna Kacprzak, Marzena Kaliszewska, Marianna Kobus, Mariola Kopczyńska, Mirosław Kruszewski, Barbara Milewska, Ewa Muras, Ewa Orzoł, Krystyna Piórkowska, Wiesława Piórkowska, Ks. Zbigniew Pruszyński, Marzena Szyjka, Jadwiga Zapadka, Barbara Ziemek, Alina Zyra, Wiesław Zyra, Natalia Wysocka.

Nagrody wręczały: p. dyrektor Krystyna Maluchnik, P. Wanda Jastrzębska- radna gminy Chorzele, P. Bożena Kopczyńska- wicedyrektor, p. Mariola Kopczyńska- zastępca społeczny dyrektora.

Nagrody Dyrektora Szkoły oraz podziękowania otrzymali pracownicy obsługi szkoły i administracji. "Szkoła to wyjątkowe miejsce pracy. Jesteście wsparciem dla nauczycieli i rodziców. Dobrze, że to rozumiecie".

Szczególne podziękowanie i nagrodę z rąk p. Dyrektor otrzymała p. Bożena Kopczyńska za wieloletnią pracę na stanowisku Wicedyrektora Szkoły, dbałość o dobre imię naszej szkoły i troskę o wychowanie i nauczanie najmłodszych uczniów. Dobra współpraca to dobra szkoła.

Podziękowaniem Dyrektora Szkoły zostały uhonorowane p. Wanda Jastrzębska i p. Alina Wiśniewska - emerytowane nauczycielki języka polskiego, mili nasi goście. Podziękowanie i życzenia zdrowia oraz sukcesów zawodowych otrzymały p. Hanna Michalak i p. Anna Rosińska.

Podziękowania dla Dyrekcji od Rady Pedagogicznej: "Dziękujemy za uśmiech, wspieranie nas w codziennej pracy, cieple słowa i spokój."

Poczet Sztandarowy szkoły w pogotowiu: Iza Rosa, Oliwier Rutkowski, Ola Duch, Kamila Gleba, Kuba Kałędek, Oliwia Orłowska ( kl.8a, 8b).

A za kulisami pracuje nieustannie nasza uczniowska obsługa techniczna- Radek Kacprzyk i Sebastian Banul z kl. 8a. Pierwsi zaczynają przygotowania i ostatni schodzą z sali. Wszystko musi działać!

• Świętujemy DEN

• Śpiewamy z dedykacją dla nauczycieli i pracowników szkoły. Nie zabrakło tradycyjnego 100 lat.

Rytmicznie, muzycznie...

Przygotowaliśmy energetyczny taniec, oddech wakacji...

• Życzenia

• Życzenia przesłała p. Burmistrz Beata Szczepankowska. Napisała, że: "Zadanie, którego się podjęliście jest wielkim wyzwaniem. Janusz Korczak tak pięknie wskazywał na wartość wiedzy przekazywanej przez wychowawców: „Nie takie ważne, żeby człowiek dużo wiedział, ale żeby dobrze wiedział, nie żeby umiał na pamięć, a żeby rozumiał, nie żeby go wszystko troszkę obchodziło, ażeby go coś bardzo zajmowało”.

• Świętujemy DEN

• Dziś od rana (13.10.2022r.) w szkole jesienne kompozycje kwiatowe przypominają o Dniu Nauczyciela. Na korytarzu uśmiechnięci uczniowie, odświętnie ubrani, życzą pedagogom i obsłudze szkoły miłego dnia. Są i rodzice. Jest niespodzianka, jakże miła. Otrzymujemy drabinki rehabilitacyjne do ćwiczeń na wychowanie fizyczne. Za tę pomoc dziękujemy naszym ofiarodawcom, rodzicom, którzy chcą pozostać anonimowi.

• PEDAGOGOM, Pracownikom Szkoły...

• Szanowni Nauczyciele, Pracownicy Szkoły, Nauczyciele emerytowani, byli Pracownicy Szkoły !

"Optimus est magister, gui docendo animus discipulorum delectare potest."

Z okazji Dnia Edukacji Narodowej przyjmijcie moc serdecznych życzeń wszelkiej pomyślności w życiu osobistym, zawodowym, rodzinnym. Niech zdrowie Wam sprzyja, a wdzięczność uczniów nie ma granic. Łączę pozdrowienia dla wszystkich Nauczycieli, którym dane było choć przez krótki czas pracować w naszej szkole.

Z wyrazami szacunku

Krystyna Maluchnik

Dyrektor Szkoły

• Indywidualne biegi przełajowe

• 7 października 2022 r. troje uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej w Zarębach wzięło udział w zawodach sportowych w Ostrołęce-indywidualne biegi przełajowe na szczeblu 1/2 województwa. Amelia Gostkowska, Aleksandra Woźniak i Mateusz Grabowski godnie prezentowali naszą szkołę, zdobywając bezcenne doświadczenie, które zaowocuje w późniejszym czasie. Dziękujemy i życzymy dalszych sukcesów. Opiekun: Mirosław Kruszewski

• POZNAJCIE NASZYCH EKSPERTÓW TABLICZKI MNOŻENIA

• 7.10.2022r. kolejny raz (12 edycja) obchodziliśmy Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Przez cały tydzień uczniowie mogli przypominać sobie te działania, korzystając ze specjalnej gazetki, na której zamieszczono zabawne przykłady działań, wierszyki i inne „ściągi” związane z tabliczką mnożenia. Zmagania z mnożeniem odbywały się na szkolnym korytarzu.

Do akcji przystąpili wszyscy obecni w tym dniu uczniowie klas III-VIII, a wielu otrzymało tytuł Eksperta Tabliczki Mnożenia. Do matematycznej zabawy przyłączyli się również Pani Dyrektor, nauczyciele oraz pracownicy szkoły. Egzaminatorzy – uczniowie klasy VIII, Radek i Karol, sprawdzali wiedzę „tabliczkową” dorosłych i swoich kolegów. Zarówno uczniowie jak i egzaminatorzy byli na początku bardzo zestresowani, ale po zdanym egzaminie wszystkie buźki były uśmiechnięte i zadowolone. Egzaminatorzy spisali się na medal!

Organizatorem Głównym ŚDTM jest Wydawnictwo Karty Grabowskiego, a naszej szkole- p. Mariola Kopczyńska. Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia (ŚDTM) (ang. World Multiplication Table Day) to bezpłatna akcja edukacyjna. Odbywa się każdego roku w pierwszy piątek października.

Celem akcji jest promowanie zabawowej formy nauczania-uczenia się matematyki. Ma ona zachęcić do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia w przyjemny, niecodzienny sposób. Akcja jest okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości po wakacjach. Natomiast dorośli mogą dać przykład dzieciom – pokazując swoją świetną znajomość trudnych przypadków mnożenia.

Gratulujemy wszystkim pozytywnych wyników testów i dziękujemy za wspólnie spędzony dzień. Zapraszamy za rok!

• Sztafetowe biegi przełajowe

• Kolejne zawody sportowe za nami-mistrzostwa powiatu Przasnysz-sztafetowe biegi przełajowe. Nasi uczniowie pobiegli na dobrym poziomie, jednak część drużyn była lepsza. Dziękujemy za wysiłek, i reprezentowania naszej Szkoły na etapie powiatu oraz chęć sprawdzenia się w rywalizacji sportowej.

Nauczyciel wych. fiz.-Mirosław Kruszewski

• Dzień chłopaka - niespodzianka

• NIESPODZIANKA? I TO JAKA... Chcesz wiedzieć, jak było? Przeczytaj, obejrzyj fotorelację.

Dziś (3.10.2022r) lekcje jak zwykle, ale niekoniecznie... otóż o 11.20 zabrzmiał krótki sygnał dzwonka. Idziemy na salę gimnastyczną. Pewnie to ta niespodzianka, czyli humorystyczne zmagania sportowe. P. Kruszewski prosi, by z każdej klasy zgłosiło się 2 przedstawicieli- chłopiec i dziewczyna. I mamy dylemat, kogo wybrać! Co będzie? Może jakiś szybki meczyk? Bezpieczniej byłoby posiedzieć pod ścianą... Wreszcie zgłaszają się najodważniejsi. Ryzykanci... Drużyny gotowe, a my czekamy na to, co będzie dalej. Gwar, domysły , ciekawość. Chyba z meczu nici... Pierwsza konkurencja- podbijamy piłeczkę rakietką tenisową . Komu piłeczka spadnie na ziemię , ten odchodzi na bok. A ta biała kulka jakoś nie chce się słuchać mimo wprawnej ręki.

Chłopców coraz mniej, za to dziewczyny nieźle się trzymają. I to one zwyciężyły! 1:0 dla płci pięknej.

W drugiej konkurencji się odgryziemy. Teraz dwie drużyny mają tor przeszkód: kozłowanie piłki, skok do szarfy i przeciągnięcie jej przez całe ciało (!), znowu kozłowanie slalomem, kolejna szarfa, rzut do kosza i błyskawiczny powrót do drużyny. Staramy się. Prężymy. Wzmaga się głośny doping zawodników. Tylko ta szarfa jakaś mała... Trzeba się w niej wić jak wąż. Za to z koszem dużo prościej. Wiadomo, jesteśmy w tym dobrzy! I co? Znowu wygrały dziewczyny? Tak! 2:0. Jakoś los się do nas dziś nie uśmiecha. Ostatnia szansa- przeciąganie liny. Teraz damy radę! Konkurencja dla chłopa... Spoko! Ale w grupie naszych koleżanek determinacja wzrasta. Już czują zwycięstwo... O nie, nie damy się! Stajemy tym razem po 3 osoby. Pan Mirek wiąże na lince żółtą szarfę, by było wiadomo, gdzie przesunie się jej środek. Gwizdek na start. Każdy muskuł napięty! Ciągniemy, ile się da! I co to ? Znowu dziewczyny mają punkt? O nie! Wygrały! 3:0. Jeszcze niedowierzamy... Koniec zmagań! Nie mamy zwycięstwa, ale za to wiemy, że mamy fajne koleżanki! Gratulacje dla Was! Pani Dyrektor ogłosiła już wyniki, ale powiedziała, że i tak jesteśmy supermenami, bo można na nas liczyć przez cały rok. Tylko tak dalej nie może być... O nie! Już załatwiliśmy z p. Dyrektor, że musi być rewanż! I będzie ... w Dzień Kobiet! Odegramy się...Chłopy muszą być górą!

Obejrzyj naszą fotorelację.

• Dzień chłopaka

• Piątek, 30 września, spędziliśmy wyśmienicie. Były skromne, ale słodkie niespodzianki dla chłopców, humorystyczne życzenia i niespodzianka , która miała zaistnieć się w poniedziałek. Jacy mają być nasi chłopcy? Za co ich cenimy? Warto zajrzeć do szkolnej gazetki. Lubimy naszych kolegów. W pokoju nauczycielskim świętowanie zaczęło się już w czwartek, oczywiście z humorem, dowcipami i filiżanką gorącej herbatki. Ach, te chłopy...

• Akcja charytatywna

• Charytatywnie-zebraliśmy łącznie 3.444,02 zł.

Podsumowanie 2. akcji charytatywnej

W dniach 19-30 września trwała kolejna akcja charytatywna w formie dobrowolnej wpłaty na rzecz wsparcia rehabilitacji p. Wiesława Zyry, prowadzona przez szkolny wolontariat. Udało się zebrać 770 zł. Kwota zostanie wpłacona na "Siepomaga". Łącznie z pierwszą akcją charytatywną zebraliśmy 3.444,02 zł. Dziękujemy wszystkim ofiarodawcom.